eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia? › Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    From: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Date: Sat, 9 Jun 2007 11:33:20 +0200

    Użytkownik <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:f4ci5f$iob$1@news.onet.pl...
    > Na poniedziałek mam się stawić do szkoły jako rodzic w celu dokonania
    > wyboru obowiązkowego mundurka na nowy rok szkolny.
    > Mam 2-kę dzieci, więc sporo to kosztuje tym bardziej że są w wieku, w
    > którym szybko rosną i nie uśmiecha mi się wydawać kasy na niepotrzebne
    > pomysły Giertycha.
    > Ale kasa to pryszcz. Moje dzieci mają już własne zdanie i oznajmiły mi że
    > nie chcą chodzić w mundurkach.

    Rozsądniej byłoby przedstawić to nie jako opinię dzieci, ale swoją. Bo jak
    dzieci odmówią chodzenia w mundurkach, to zostanie im prawdopodobnie
    obniżona ocena z zachowania, ale gdy Ty odmówisz kupna mundurków, to raczej
    nie będzie podstaw do obniżenia ocen dzieciom, bo to jakby nie ich decyzja.

    Pzdr
    Wojtek