    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o co chodzi z NASKiem ???
    Date: Fri, 6 Feb 2004 17:17:25 +0100

    > Na wypadek gdybyś chciał transferować domenę.
    >
    > Chociaż wiesz, może oni chcą jakiegoś wała wykręcić? Nie zam tej
    konkretnej
    > firmy. Ale wiele innych namawia klientów do podpisywania tego typu umów
    > żadnych haków w nich nie ma.

    Jak dla mnie to w uczciwej ofercie mogłaby być ewentualnie
    prośba co najwyżej o upoważnienie np. do jednokrotnej zmiany
    delegacji.
    Jeśli jakaś dziwna firemka kombinuje aby przy okazji wyciągnąć
    ode mnie prawo do zmiany abonenta mydląc przy okazji oczy darmową
    skrzynką, to już zapala mi się "czerwona lampka" ;-)
    Może jestem zbyt podejrzliwy, ale atrakcyjne domeny to jednak
    zasób na wyczerpaniu a różnych cwaniaczków niestety nie brakuje.

    Pix