    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o Pegasusie raz jeszcze
    Date: Fri, 29 Mar 2024 13:54:13 +0100

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Nie, ja wiem jak bardzo sformalizowane i proceduralne są wszystkie
    > czynności związane z opracowaniem produktu w wielkim korpo. Próbujesz
    > dopasować pewien model rzeczywistości do takiej organizacji, a on do
    > niej nie za bardzo pasuje. Wszelkie próby kombinowania kończą się zwykle
    > źle, bez względu na to kto kombinuje.

    Ty patrzysz z perspektywy "jak być powinno" IMHO. Ja patrze z perspektywy
    tego ile "dziur" w oprogramowaniu jest raportowanych publicznie.
    Jak jasno widać to z której strony się patrzy znacznie wpływa na perspektywę.

    > NSA to tylko przykład wynikający z tego, że wymieniny był Apple.

    NSA.gov(.us) to przykład tego kto z dziur bardzo prawdopodobnie [*1]
    korzysta a się nie przyznaje bo go przyłapać tak że się nie wykręci
    "nie łatwo".

    Prawo USA *ciebie* nie chroni przed Wielkim Bratem NSA.gov(.us).
    Mylę się? [Nie zapominaj o Merkel]

    [*1] to "bardzo prawdopodobnie" to w wersji na grupę prawo
    Na inne grupy by było coś ala jakie to byłyby ostatnie fujary gdyby
    przenigdy przenigdzie nie wykorzystali (w ramach USA fedów).

    --
    A. Filip