    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [ntg] Prawa autorskie osobiste w Internecie?
    Date: 19 Sep 2003 10:59:41 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    n...@t...net
    news:Xns93FB7323DF1C0tonidtonidnet@127.0.0.1

    > OK napisze do nich jeszcze raz, tym razem do jakiejs "wyzszej instancji"
    > i zobaczymy co z tego wyjdzie, dzieki!

    Witaj,
    tak przy okazji dodam od siebie na temat pisania do organizacja pana
    arnolda b.

    1) http://www.raf256.com/arnold/

    2) oczywiscie wiesz ze wlasnie odpisales tej osobie ktora w roku 2001
    chciala pozwac wszystkich adminow usnetu, a nieco pozniej na pl.comp.www
    wywolala nie mniejsze poruszenie watkiem wlasnie o tym "STI" ?

    3) zebrane przezemnie dowody i poszlaki wskazuja (tzn ja jestem tego
    calkowicie pewien ale dochodzenie Policji jest jeszcze w toku wiec pisze w
    trybie przypuszczajacacym) iz to wlasnie w/w pan Arnold obiecal mi "nasle
    goscie zeby cie zajeb** jezeli bedziesz dalej pisal na Usnet o mnie"

    4) http://www.plsocseks.net/ - i dzial "lider buzdyganium" to tez o nim

    5) poszlaki i dowody [...ble ble...] iz to wlasnie w/w arnold nasyla swoich
    pracownikow (zarowno Astec SA jak i STI) na dyskutantow z internetu, a to
    doreczajac im pozwy sadowe typu
    http://www.jasien.net/wezwanie1.jpg
    http://www.jasien.net/wezwanie2.jpg

    6) ..oraz tez wysyla pracownikow by rozdawali sasiadom oponentow z news
    ulotki na ich temat (tzn "podrzega" sasiadow przecie dyskutantom").

    7) ..osatnio nawet 2 dresow ktos przyslal do mieszkania jednej z
    grupowiczek, ciekawe ze w tym samym dniu w ktorym ja otrzymalem
    telefonicznie grozby karalne

    8) ma zalozone juz kilka spraw sadowych (grozby karalne, proba pobicia,
    oszustwa finansowe, pruba wyludzenia, inne)

    9) btw. jaki jest Twoj email na ktory mozna pisac? kilka innych faktow nie
    nadaje sie jeszcze do publikacji na news dla dobra sledztwa

    Ogolnie napisalem wszystko w/w, bo ne wiem czy serio nie rozpoznales
    drugiej po expercie osobistosci(-bliwosci?) usnetu, czy sobie zarty
    stroisz...

    pozdrawiam :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,