  • 11. Data: 2011-04-10 14:59:40
    Temat: Re: nsp, a narodowość
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/10/2011 4:18 AM, Maruda wrote:

    > Zrobiłem spis w internecie, tam się da. Trzeba wybrać "inna" i wtedy
    > można wpisać nawet Sitha.

    po raz pierwszy dodano opcję "inna", co nie oznacza, ze są uznawane ze
    mniejszosci narodowe.

  • 12. Data: 2011-04-10 17:37:00
    Od: "Papa.Smerf" <f...@P...zł>

    Órzytkownik "piotr" napisał:

    > praca na umowę zlecenie, 3 zł brutto za ankietę pełną, 10 zł za
    > rozszerzoną.

    ludziska, myślcie trochę!!!:O)
    cytuję "Była u mnie pani rachmistrz, fajna laska i niegłupia",
    czy wy myślicie że takie "panie" pracują za 10, czy 20zł?:O)
    taka w paszczu bierze 100zł a w dupy 200zł, a tutaj nawet majtek nie zdjeła
    i zainkasowała więcej pod stołem od WSI, KGM, UB, Mosadu (niepotszebne
    skreślić:O)

  • 13. Data: 2011-04-10 18:02:37
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > po raz pierwszy dodano opcję "inna", co nie oznacza, ze są uznawane ze
    > mniejszosci narodowe.

    i gula Ci skacze jak u prezesa

  • 14. Data: 2011-04-10 20:34:10
    Od: piotr <...@...c>

    W dniu 2011-04-10 19:37, Papa.Smerf pisze:

> [...]
    > i zainkasowała więcej pod stołem od WSI, KGM, UB, Mosadu (niepotszebne

    ooo, widzę że pan wyborca pis-u :)
    to napewno była wysłanniczka Tuska

  • 15. Data: 2011-04-10 22:24:12
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "piotr" <...@...c> napisał w wiadomości

    > ooo, widzę że pan wyborca pis-u :)
    > to napewno była wysłanniczka Tuska

    Córka może nawet

  • 16. Data: 2011-04-13 18:25:36
    Od: nowis <n...@g...com>

    Ciekawe, u mnie dało się wpisać narodowość:śląska (w głównej nie tylko
    w opcji inna). Może zmienili później?

  • 17. Data: 2011-04-19 08:31:50
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Papa.Smerf napisał:

> [...]
    > i zainkasowała więcej pod stołem od WSI, KGM, UB, Mosadu (niepotszebne

    Jaki Ty jesteś obcykany, ile zarabiają prostytutki.

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale nie każda kobieta para się "najstarszym
    zawodem świata". Spotkałem kiedyś znajomą, która pracowała w budzie z
    kurczakami z rożna. Zarabiała 600 zł miesięcznie. Bez umowy. Czyli bez
    ubezpieczenia, składek emerytalnych itd.

    A teraz idź się pouczyć ortografii.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 18. Data: 2011-04-19 16:10:38
    Od: "Pa.pa5merf" <f...@P...zł>

    Órzytkownik "Tapatik" napisał:

> [...]
    > w budzie z kurczakami z rożna. Zarabiała 600 zł miesięcznie.
    > Bez umowy. Czyli bez ubezpieczenia, składek emerytalnych itd.

    ja tesz miałem znajome kture rano siedziały na dupie za marne grosze w
    sklepie a wieczorem tanczyły na rurze, czyli zarabialy dupą za niezłe
    grosze, jusz nie są moimi znajomymi:O)
    myślcie ludze myślcie bo podobno nie boli:O)

    > A teraz idź się pouczyć ortografii.

    ja nie muszę bo jusz dawno skonczylem podstawufkę, a ty zakuwaj do
    dyktanda:O)