  • 11. Data: 2009-09-05 19:06:32
    Temat: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 05 wrzesień 2009 20:43
    (autor Michal Jankowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@c...fuw.edu.pl>):

    > Wychodzily 8-). A wchodzily przez otwor z tylu. Listonosz nie otwieral
    > klapek, tylko cala skrzynke...

    Ale otwierał tak samo od przodu. W każdym razie, kolejny chory pomysł EU,
    taki sam jak z żarówkami. Nie sprzedają się rtęciówki, bo zabójcze dla
    zdrowia, drogie i niewygodne w używaniu? To zakażemy sprzedaży żarówek...
    Nikt nie chce korzystać z badziewnego Inpostu, jak jest normalnie
    działająca PP, to zakażemy poczcie skrzynek.

    Niektórzy nie wiedzą, ale EU reguluje wszystko, łącznie z kształtem i
    rozmiarem banana jaki może być sprzedawany!

    > I owszem, jest z tym spory problem. Na szczescie mam zaprzyjaznionych
    > sasiadow (ciekawe, co prawo na to)...

    No ja też mam, ale niestety nieobecni takoż samo jak ja.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 12. Data: 2009-09-05 19:23:26
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Niektórzy nie wiedzą, ale EU reguluje wszystko, łącznie z kształtem i
    > rozmiarem banana jaki może być sprzedawany!

    Najgorsze to jest to, że niektórzy w to wierzą.
    Nie wiem czy wiesz, ale bardzo stara polska norma decydowała o tym jak zbić do
    kupy pare desek.
    Czy to znaczy, że nie wolno było/jest zbić tych desek inaczej i ich sprzedawać?
    Oczywiście, że wolno, ale nie można tego nazywać europaletą.
    Tak samo jest z twoimi bananami

    --
    andreas

  • 13. Data: 2009-09-05 19:38:06
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Pesymista poznański wrote:
    > Wciąż przed wjazdem do miejscowości stoją zbiorcze skrzynki na listy
    > należące do Poczty Polskiej. Czyżby wsie były wyłączone z wymiany
    > skrzynek na te dostępne dla każdego

    Czy w ogole jeszcze w jakims innym panstwie byl taki system, ze skrzynki
    pocztowe w budynkach nalezaly do panstwowej poczty i tylko pracownik
    (panstwowej) poczty mogl cos wkladac do skrzynki?

    W Czechoslowacji od zawsze byly skrzynki, do ktorych mogl cos wrzucic
    naprawde kazdy. W duzych miastach poczte roznosila poczta, ale gazety
    inna spolka panstwowa - PNS, odpowiednik polskiego Ruchu.

    Ludek

  • 14. Data: 2009-09-05 19:40:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 05 wrzesień 2009 21:38
    (autor Ludek Vasta
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7uemq$f9m$1@news.onet.pl>):

    > W Czechoslowacji od zawsze byly skrzynki, do ktorych mogl cos wrzucic
    > naprawde kazdy. W duzych miastach poczte roznosila poczta, ale gazety
    > inna spolka panstwowa - PNS, odpowiednik polskiego Ruchu.

    Ale to, że gdzieśtam było gorzej pierwej, nie znaczy że ma być teraz gorzej
    wszędzie.

  • 15. Data: 2009-09-05 20:09:57
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Tristan pisze:

    > Niektórzy nie wiedzą, ale EU reguluje wszystko, łącznie z kształtem i
    > rozmiarem banana jaki może być sprzedawany!

    Bzdura. Od dawna.
    Takim poziomem argumentacji ośmieszasz swoje poglądy.

  • 16. Data: 2009-09-05 20:49:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> writes:

    > Czy w ogole jeszcze w jakims innym panstwie byl taki system, ze
    > skrzynki pocztowe w budynkach nalezaly do panstwowej poczty i tylko
    > pracownik (panstwowej) poczty mogl cos wkladac do skrzynki?

    Korzystalem z takich skrzynek w USA w 1990. Zasada identyczna jak w
    polskich - z przodu pojedyncze drzwiczki otwierane przez lokatorow, z
    tylu otwierane w calosci jednym pociagnieciem. Nie wiem, czy klucz do
    tego mial tylko listonosz z poczty, ale mysle, ze tak.

    MJ

  • 17. Data: 2009-09-05 22:52:16
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Wrz, 20:11, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Książki. Kabelki. I generalnie inne, które teraz po prostu przez wąski wlot
    > nie wlatują. A poprzednio przez całą klapkę spokojnie wchodziły. Teraz
    > przez klapkę by też weszły, ale co z tego, jak listonosz już nie ma klucza
    > i pozostaje mu wrzucać awizo przez wąski wlot, który z ledwością mieści
    > gazetę.

    To co za problem sobie kupic skrzynke z wiekszym wrzutem?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 18. Data: 2009-09-05 22:55:34
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Wrz, 21:38, Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> wrote:

    > Czy w ogole jeszcze w jakims innym panstwie byl taki system, ze skrzynki
    > pocztowe w budynkach nalezaly do panstwowej poczty i tylko pracownik
    > (panstwowej) poczty mogl cos wkladac do skrzynki?

    USA - do tej pory.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2009-09-06 05:35:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > EU wpierdziela się totalitarnie w życie.

    Każde państwo wpierdziela się w życie obywateli, nawet władze
    gminne to robią i jakoś dotąd ci nie przeszkadzało? Zmiana
    z unią polega jedynie na tym, że niektóre decyzje zostały
    przesunięte na inny szczebel. To nie zmiania istoty rzeczy
    czyli tego, że pojedynczy obywatel ma nic do gadania.

  • 20. Data: 2009-09-06 06:50:35
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    >
    > Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    > lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    > by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

    Ma wady ale wychodzi wiekszosci na lepsze. Inne systemy narazie sie nie
    sprawdziły.