  • 1. Data: 2009-09-05 09:00:54
    Temat: Podanie do publicznej wiadomosci a bycie poinformowanym
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Czesc,

    Pytanie to, to poklosie watku o parkomatach na pl.rec.krakow.

    Od 1.9.2009 platnosc za postoj w strefie w Krk uiszcza sie tylko w
    parkomatach. Zastapily one karteczki o roznych nominalach kupowane w
    kioskach i u "panow w kamizelkach", na ktorych zakreslalo sie date i godzine
    rozpoczecia postoju.

    Sek w tym ze wiele osob ma wciaz jeszcze troche tych karteczek (a sposob
    dzialania krakowskich parkomatow uwazaja z kuriozalny :). Uniewaznienie
    karteczek nastapilo (jak sie domyslam) uchwałą rady miasta i zostalo (to
    wiem na pewno) podane w lokalnych mediach do publicznej wiadomosci.

    I takie wolne dywagacje:
    - co w sytuacji, gdy ostatnie 3 tyg bylem zagranica, i to wtedy urzad zlecil
    mediom poinformowanie o zmianie
    - na www.krakow.pl (Turystyka / poruszamy sie po Krakowie / Samochod) wciaz
    jest stara informacja o karteczkach do samodzielngo skreslania i ani slowa o
    parkomatach

    Czy wiec mam sie czuc poinformowany, ze nie moge juz uzywac karteczek? I w
    razie mandatu za brak oplaty w strefie (skreslona karteczka zamiast kwitka z
    parkomatu) nie mam szans na wygrana? Domyslam sie, ze w swiatle
    obowiazujacej uchwaly, moją nieobecnosc oraz jakas stronke www moge sbie
    wsadzic w d... Right?

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-09-05 09:02:10
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Kenny wrote:
    | Czesc,
    |
    | Pytanie to, to poklosie watku o parkomatach na pl.rec.krakow.

    Tfu, pl regionalne.krakow. rzecz jasna.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2009-09-06 23:09:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości
    > Tfu, pl regionalne.krakow. rzecz jasna.

    A na znakach drogowych zmieniono informacje? Parkometry są widoczne, czy
    ukryte? Bo moim zdaniem skoro są parkometry, to należy z nich korzystać,
    natomiast za sensowne uznałbym w tym wypadku żądanie zwrotu przez Miasto
    wartości niewykorzystanych biletów.

  • 4. Data: 2009-09-07 06:11:40
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    | korzystać, natomiast za sensowne uznałbym w tym wypadku żądanie
    | zwrotu przez Miasto wartości niewykorzystanych biletów.

    Na znakach informujacych o strefie w Krk nie ma info o sposobie platnosci.
    Raczej sa widoczne.

    No ja mam tych karteczek na dobre pare godzin postoju... chenie bym
    odzyskal, albo $ albo czas.

    Chyba sie przejde do firmy co to obsluguje, bo to oni sprzedaja na podstawie
    umowy z miastem.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia