  • Data: 2021-03-13 04:23:01
    Temat: Re: nocne przesłuchanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-03-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    > przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    > to nie wpadł. A ty?

    Dobry wieczór, sierżant Hubka Alojzy z XXX. Zauważyłem państwa samochód
    na parkingu, który ...(tu następuje opis dlaczego zainteresował
    policję)... Wiem, że jest późno i pewnie się państwo spieszą do domu,
    ale czy mógłbym zadać państwu parę pytań? Jeśli się państwo nie czują
    komfortowo odpowiadać mi na parkingu, to alternatywnie moglibyśmy się
    spotkać jutro na komendzie...

    I pewnie by mu spokojnie odpowiedzieli i żadnej afery by nie było.

    --
    Marcin