  • Data: 2021-03-15 14:39:59
    Temat: Re: nocne przesłuchanie
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:604f3a91$0$555$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Toteż dostała wezwanie na Komisariat i tyle.

    Tak, "tyle"...

    <cite>
    Dopiero gdy po raz kolejny, chyba trzeci, stanowczo odpowiedziałam, że
    nie będę o niczym rozmawiać w środku nocy i że oczekuję wezwania na komendę
    w tej sprawie, policjant przy mnie je wypisał. Na kartce miałam napisane,
    że zostaję wezwana ,,w charakterze świadka" - przekazuje nam kobieta.
    </cite>

    Możesz ZOMOwcu odpowiedzieć, dlaczego tyle razy trzeba było twojemu koledze
    tłumaczyć tak proste rzeczy?

    > Ja w ogóle z takiej propozycji problemu nie widzę.

    Jakiej propozycji?

    Takiej: chcesz być tu zgwałcony na miejscu i wywieziony do lasu, czy
    najpierw wywieziony do lasu i tam na miejscu w lesie zgwałcony???

    I tak trzy razy...

    --
    'Tom N'