  • Data: 2002-02-05 11:14:31
    Temat: Re: no to jaki art wpisac jako POWOD wymowienia?
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przeciez sa instrumenty pozwalajace pracodawcy zlapac za reke "schorowanego"
    pracownika. chocby kontrola ZUS-u. jezeli pracownik jest na zwolnieniu ponad 35
    dni, to wtedy zasilek wyplaca mu ZUS, i zapewniam (znam osobiscie kilka takich
    przypadkow), ze ZUS z rozkosza nasle na niego kontrole. dlaczego nie
    skorzystales z tej mozliwosci, skoro jestes przekonany, ze pracownik cie robil
    w konia? wymyslajac lipny powod zwolnienia, sam niestety tez nie bedziesz w
    porzadku :(