eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji › Re: niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
  • Data: 2005-10-05 11:08:00
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:2n90id.pb7.ln@ziutka.router...
    > Akurat może i taką możliwość wskazuje właśnie rzeczona ustawa.
    > Art. 12.
    > 1. W przypadku zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru
    > konsumpcyjnego z umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od
    > któregokolwiek z poprzednich sprzedawców, jeżeli wskutek jego działania
    > lub zaniechania towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej. Do
    > odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o
    > skutkach niewykonania zobowiązań.


    ok
    podpowiedziałem sklepowi - może coś uda im się wywalczyć z Amicą :)

    BTW. czy jeśli skorzystałem z gwarancji (poprawa mocowania innego elementu 8
    miesięcy temu) to ma to jakikolwiek wpływ na moje prawa wobec sprzedawcy?



    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1