eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji › Re: niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
  • Data: 2005-10-05 21:50:14
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową po wygaśnięciu gwarancji
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 12:13:32 +0200, plusz napisał(a):

    > witam,
    >
    > sklep w lipcu 2004 sprzedał mi piekarnik - gwarancja 12 miesięcy
    > ja jestem konsumentem, sklep przedsiębiorcą
    >
    > piekarnik zepsuł się wczoraj
    > chcę skorzystać z ustawy... o niezgodności towaru z umową..., ale chcę, że
    > by to odbyło się w miarę sprawnie
    >
    >
    > podpowiedzcie proszę co może zrobić sklep (mały sklepik), aby nie płacić z
    > własnej kieszeni za naprawę? czy może żądać zwrotu od producenta lub
    > dostawcy sprzętu? wiem że ustawa o niezgodności .. nie obowiązuje w
    > transakcjach pomiędzy przedsiębiorcami

    jako że na tobie spoczywa cięzar dowodu że wada istniała w chwili sprzedaży
    to jest to całkowicie nierealne.




    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1