  • Data: 2020-04-08 14:52:41
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie się wydawało, że "od stania na płytach".
    Ale może diagnosta hamował wjeżdżając na płyty?
    Ciekawe, że ręczny przecież też w ten sposób jest badany, a na pewno drugi raz nie
    najeżdżał.
    OIDP siedział za kierownicą i przez otwartą szybę drzwi pilotem sobie pstrykał w
    kierunku komputera (monitora z wynikami, widać na
    innych zdjęciach).
    Za pierwszym razem pamiętam nawet sytuację, kiedy powiedziałem "a to jeszcze hamulce"
    zapewne nie widząc rolek, a usłyszałem
    odpowiedź "już przebadane" ;-)
    A innym razem chyba sam wjeżdżałem, machał kiedy stanąć.
    OIDP o badanie amortyzatorów trzeba było poprosić, bo ponoć nieobowiązkowe, a
    chciałem wiedzieć czy mechanicy w warsztacie nie chcą
    mnie naciągnąć przy przeglądzie takim co 15-30 tys. km.
    I nie dam głowy, że na badanie amorków nie trzeba było wjechać na inne stanowisko
    innymi drzwiami (było bez dopłaty).

    -----