  • 1. Data: 2003-10-29 14:03:25
    Temat: niezawiniony dług
    Od: halina<h...@i...pl>

    27 miesięcy temu Administracja Wspólnoty błędnie sporządziła
    \"Nakaz opłat za mieszkanie\" wg którego regulowałam należności
    (brak w nakazie jednej składowej - opłata za mierniki ciepła). Przez
    ponad 2 lata nie wykazywała Administracja żadnych zaległości. Teraz
    któś znalazł ten błąd i otrzymałam pismo wzywające do
    natychmiastowego uregulowania powstałego zadłużenia
    (niezawinionego przeze mnie) za 27 miesięcy wstecz. Czy ja muszę to
    płacić aż za tyle miesięcy do tyłu? Czy reguluje to jakiś przepis?
    Proszę o pomoc. w pilnej sprawie.
    halina

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-29 15:35:52
    Temat: Re: niezawiniony dług
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ponieważ dług jest z tytułu działąności gospodarczej, więc przedawnia się
    po trzech latach (art. 118 kc). Tak więc mają prawa domagać się od Ciebie
    wyrównania należności za 36 miesięcy do tyłu.

  • 3. Data: 2003-10-29 16:59:09
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bnoqhb$mnu$5@inews.gazeta.pl

    > ponieważ dług jest z tytułu działąności gospodarczej, więc przedawnia
    > się po trzech latach (art. 118 kc). Tak więc mają prawa domagać się od
    > Ciebie wyrównania należności za 36 miesięcy do tyłu.

    W poscie "haliny" nie ma słowa o działalności gospodarczej.
    Tu chodzi o czynsz w którego skład wchodzi opłata za ogrze-
    wanie mieszkania, a raczej brak części (składnika) tej opłaty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.

  • 4. Data: 2003-10-29 21:31:41
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > W poscie "haliny" nie ma słowa o działalności gospodarczej.
    > Tu chodzi o czynsz w którego skład wchodzi opłata za ogrze-
    > wanie mieszkania, a raczej brak części (składnika) tej opłaty.

    No wlasnie, dlaczego z dzalalnosci gospodarczej?

    Dan.

  • 5. Data: 2003-10-29 21:36:21
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Administracja prowadzi działalność gospodarczą,ale Halina chyba nie gdyz nie
    wspomina o tym.?????
    pozdr

  • 6. Data: 2003-10-30 21:27:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A kto u kogo ma zobowiązanie? No i proszę wykazać, że dług z tytułu
    czynszu nie ma związku z prowadzoną przez administrację budynku
    działalnością gospodarczą.

  • 7. Data: 2003-10-31 17:59:55
    Od: Dredd<...@...pl>

    Dodam, że odsetki mogą sobie naliczać dopiero od terminu
    zakreślonego w prawidłowym (czyli obecnym) wezwaniu do zapłaty a
    nie za wszystkie te lata wstecz

    -> http://usenet.pomocprawna.info