    Date: Tue, 20 Jul 2010 13:43:12 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezapięte pasy pasażera

    W dniu 20-07-2010 13:27, mvoicem pisze:

    > Powiedzmy że jedziesz z szefem który ma fobię na punkcie wolności
    > niezapinania pasów. Jednocześnie cenisz sobie swoje stanowisko pracy,
    > jesteś u progu awansu czy coś takiego ....
    >
    > Możesz stanąć i leczyć szefa z jego fobii i zmusić go do zapięcia pasów,
    > jednak to cię może kosztować stanowisko pracy lub różnicę między obecną
    > a spodziewaną pensją. Zaś przy niezapiętych pasach ryzykujesz tylko
    > mandat i rozbitą głowę szefa :). Czyli koszt zapięcia pasów jest
    > niewspółmiernie wyższy niż ew. konsekwencje ich niezapięcia :).

    Tylko wtedy nie ma mowy, żeby szef od kierowcy żądał odszkodowania, a
    tego się delikwent obawia.
    Za to gdyby niezapięty szef swoją osobą lecąca bezwładnie przez samochód
    uszkodził kierowcę, ten ma wszelkie podstawy do roszczeń.

    Mnie tylko irytuje to "wzywanie do zapięcia pasów".
    Normalni ludzie zwykle proszą, żeby zapiąć pasy, ewentualnie nakazują
    zapiąć pasy, dyskutują o zapięciu lub nie pasów.
    Taki język jak z policyjne protokołu śmieszy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813