eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy? › Re: nieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jaroslav S" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy serwis, uszkodzenie podczas naprawy?
    Date: Wed, 3 Dec 2003 08:23:02 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 40
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179013212.chello.pl
    Message-ID: <bqk2mr$rd4$1@news.onet.pl>
    References: <bqijjk$qvu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179013212.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1070435867 28068 62.179.13.212 (3 Dec 2003 07:17:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Dec 2003 07:17:47 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:179704
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla chętnych zamieszczam całą historię moich napraw
    Wieża nie była na gwarancji fabrycznej(kupiłem ją trzy lata temu), zepsuła
    się po 2 latach, więc oddałem ją do serwisu. Serwis udziela pól rocznej
    gwarancji na wykonywaną usługę. Po pierwszej naprawie (grudzień) zapłaciłem
    122 zł i po jednym dniu szuflada znowu się zepsuła, więc ponownie oddałem
    wieżę - mechanizm odblokowano, ale w domu ponownie się zepsuła. Nie miałem
    czasu na oddanie wieży w szybkim terminie dlatego do serwisu trafiła
    ponownie w marcu, w końcu marca ją odebrałem i zapłaciłem za silniczek -
    powiedziano mi że tym razem awarii uległ silniczek napędu dysków na który
    gwarancji serwis mi nie dał [w grudniu dał garancję na "naprawę części
    elektrycznej, usunięcie mikropęknięć modułu sterowania, demontaż naprawę
    czysczenie i regulacje modułu cd i modułu optycznego" ] , i że muszę za
    niego zapłacić - to miała być dopłata do 122 zł - 65 zł (za robociznę nie
    wzięli). Po dwóch tygodniach kieszeń znowu przestała działać... Ponownie
    wieżę oddałem do naprawy we wrześniu - tym razem odblokowano mechanizm (w
    razach gwarancji), jednak nastepnego dnia mechanizm nie działał prawidłowo.
    Ponownie oddałem 17. X i wieża jest tam do dzisiaj -po raz drugi wymieniono
    silniczek, kieszeń na płyty kompaktowe działa (sprawdzałem w serwisie
    27XI ), jednak nie zadziałało mi dobrze odtwarzanie płyt - wcześniej do
    serwisu oddałem wieżę z płytą, której słuchałem (gdy mechanizm działał) i
    której nie mogłem po zepsuciu wyjąć ze sprzętu grającego. W czasie testów
    płyty nie dało się odtworzyć. Najpierw sugerowano mi, że płyta jest zła,
    sprawdziliśmy ją na innym sprzęcie grającym - nie było problemów z
    odtwarzaniem. Powiedziano mi że czytnik laserowy sie zużył... Wyglada na to,
    że w czasie naprawy(?). Szef serwisu sugeruje mi, że czytnik był uszkodzony
    już
    17.X, kiedy oddawałem wieżę do ponownej naprawy. Podstawą do tego są uwagi
    klienta na pokwitowaniu z 17.X "ZABLOKOWANA KIESZEŃ CD NIE ODTWARZA PŁYT".
    Tymczasem w momencie gdy uszkodzony był mechanizm napędowy wieża nie mogła
    odtworzyć płyt. Wiem, że słuchałem płyty która była w środku przed
    zablokowaniem mechanizmu i nie miałem problemów z czytnikiem. mam wrażenie,
    że w czasie "naprawy" jednej części uszkodzono drugą (wymieniono na
    starszą)? Czy znowu musze płacić za naprawę? A jeśli przy naprawie czytnika,
    zepsuje się jakaś inna część? A może mam prawo żądania zwrotu pieniędzy za
    poprzednie naprawy?
    Nie wiem co mam robić, dlatego proszę o pomoc.
    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.12.03 11:47 tch

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1