eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy DotPay › Re: nieuczciwy DotPay
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwy DotPay
    Date: Sat, 24 Jan 2009 13:13:58 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <glf0so$g4h$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gld9t2$n9l$1@news.onet.pl> <gldaas$92h$1@inews.gazeta.pl>
    <gldall$peg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-93-136.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1232799449 16529 77.253.93.136 (24 Jan 2009 12:17:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2009 12:17:29 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: zkruk
    X-Antivirus: avast! (VPS 090123-0, 2009-01-23), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:572994
    [ ukryj nagłówki ]

    Gonzo wrote:
    > no niezupełnie nie wiedzą. proces potwierdzenia płatności w internecie
    > wygląda tak, że inicjator [CinemaCity] prosi agenta [DotPay] o
    > autoryzację transakcji. DotPay aoutoryzuje i otrzymuje od cinemaCity
    > finalnego OK, ze tamten zrozumiał i sesja się kończy. w tym przypadku
    > nie miał szans otrzymać takiego potwierdzenia od CinemaCity, bo tak
    > sesja juz dawno wygasła.
    > Tyle teorii. a praktyce - czy poza unizonym poproszeniem o łaskawy
    > zwrot kaski - można użyć jakiegoś mocniejszego argumentu? (oczywiście
    > nie pytam o bejsbola :-)

    używam podobnego systemu i u mnie wygląda to tak, że jeśli transakcja się
    nie powiodła w sensie poprawnego zakończenia to po 30 dniach kasa z automatu
    jest przelewana na konto wpłacającego...
    transakcja w systemach płatności internetowych lezy na koncie systemu
    płatniczego i jest wypłacana co jakiś czas albo co jakąś kwotę na konto
    firmy - cinemacity dostaje więc np. jeden przelew dziennie od DotPaya - nie
    wie kto tak na prawdę wpłaca kasę...
    dopiero na koncie dotpaya po zalogowaniu się widać taką informację... więc
    pewnie trzeba chwilę poczekać aż ktoś z dostępem do konta będzie mógł coś z
    tą kasą zrobić - bo póki co ona jest w zawieszeniu - nie będzie przelana na
    konto cinema ani nie będzie zwrócona - ona czeka na ręczną autoryzację

    aa...u mnie około 20% transakcji kończy się brakiem potwierdzenia, głównie
    ze względu na to, że user nie dokończył transakcji - czyli nie wcisnął
    przycisku autoryzacji czy tam sprawdzenia transakcji
    innym problemem jest jeszcze sytuacjia w której bank nawala i kase
    przelewasz, ale bank nie puszcza informacji o transakcji - w niektórych
    bankach transakcje internetowe nie działają w niektórych godzinach - wygląda
    to tak jakby transakcje te były ręcznie sprawdzane ;]

    jak dla mnie informacja do cinemacity powinna wystarczyć

    --
    pozdrawiam
    www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
    www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1