  • Data: 2018-02-25 19:59:31
    Temat: Re: niesprawne jedno światło mandat
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Natomiast problemem jest brak możliwości
    > wymiany żarówki na drodze. Są pojazdy, w których to jest po prostu
    > technicznie niewykonalne i samo posiadanie żarówki nic tu nie mieni.

    I tu powinno wkroczyć to unijne socjalistyczne, faszystowskie państwo i
    nakazać producentom aut konstrukcję umożliwiającą wymianę żarówki w
    łatwy sposób bez narzędzi.
    Jak to się dzieje że przez tyle lat produkuje się takie buble?
    W Almerze N16 czy Yarisie I już wymiana wymaga przynajmniej
    ekwilibrystycznych zdolności manualnych. A później tylko gorzej.

    Co robią biurwy brukselskie? Za co biorą pensje z naszych podatków?
    Przecież tu nie chodzi o moje dobre samopoczucie tylko o BEZPIECZEŃSTWO
    NA DRODZE!

    Pierdołami się zajmują szmaciane łajzy ;-)