  • Data: 2018-02-26 20:22:44
    Temat: Re: niesprawne jedno światło mandat
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a9051bd$0$581$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mało nie dostałem mandatu za niesprawne jedno światło (zepsuło się w
    > czasie jazdy)
    > Ponieważ jednak mandatu nie dostałem, wiec nie znam podstawy prawnej do
    > jego wystawienia, dlatego proszę o prawa i artykułów będących podstawą do
    > karania mandatami za uszkodzone oświetlenie, bo chciał bym się z nimi
    > zapoznać i je przeanalizować.
    > Wyjaśnię tylko to jedno niesprawne światło w żaden sposób nie wpływało na
    > bezpieczeństwo, czy brak widoczności na drodze.
    > Mnie zastanawia tylko zasadność karania za uszkodzenie oświetlenia,
> [...]

    Niesprawne jedno światło=niesprawne auto. Na egzaminie na PJ takie auto nie
    wyjedzie na drogę. Dlaczego inne miałoby jechać niesprawne? Przepalona np.
    lewa żarówka od mijania powoduje, że auto jest widziane jako np. motocykl.
    Jak zobaczysz, że nie motocykl to będzie za późno. Nie opowiadaj czy
    wpływało na bezpieczeństwo czy nie bo jesteś stroną w sporze. Jestem przeciw
    karaniu za taką awarię, bo to absurd. Gdyby nie jazda na światłach cały rok
    to awarii byłoby dużo mniej. Z drugiej strony niesprawne auto=holowanie.
    Będzie taniej? Wysiadasz i naprawiasz. Policjant odstąpi od kary, a tak co
    ma napisać. Że puścił niesprawne auto?

    neelix