    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 8 Apr 2002 15:13:07 +0200
    Sender: news14 <n...@i...rzeszow.tpsa.pl>
    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>
    Subject: Re: niespłacona pożyczka bankowa

    > Moja siostra wzieła z banku pożyczke dla kolezanki. Okazało się że tamta
    > spłaciła tylko 2 raty. Teraz czeka siostre komornik. Jak tę sprawę
    załatwic w
    > zgodzie z prawem.
    > Wiem że są firmy ścigające dłużników, ale na jakiej podstawie? czy nam
    > uwierzą czy tej dziewczynie?

    To znaczy, Twoja siostra wziela pozyczke, dala pieniadze kolezance,
    nastepnie ta kolezanka miala splacac raty?
    Coz, to Twoja siostra wziela pozyczke, a to co zrobila z pieniedzmi, to juz
    nie banku sprawa.
    Z pewnoscia bank uwierzy twojej siostrze, ze pozyczone pieniadze pozyczyla
    komus innemu, ale to nie zmienia sytuacji.
    Wyslijcie tej kolezance list polecony zadaniem zwrotu dlugu. Moze odpowie,
    to by juz bylo cos...
    :-(
    Kiepsko to jednak wyglada.

    Michal.