    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Date: Mon, 27 Oct 2003 20:37:54 +0100

    > czy mandat bez podpisu jest wazny i czy maja prawo mi go przyslać... a
    jesli
    > jest wazny to czy mam prawo sie od niego odwolac powolujac sie na brak
    > podpisu..??

    Problem byl na tej grupie walkowany kilkanascie jesli nie kilkadziesiat
    razy, zatem raz jeszcze:

    1) nie mandat, tylko wezwanie do uiszczenia oplaty dodatkowej
    2) jest jak najbardziej wazny
    3) odwolac sie mozesz w ciagu 7 dni, ale
    a) brak podpisu nie jest zadna okolicznoscia
    b) podstawa do wniesienia odwolania jest posiadanie kopii protokolu,
    ktorej jak sadze nie posiadasz
    4) bilety sa od tego zeby je kasowac

    pdr
    Olo