  • 1. Data: 2005-02-13 22:08:26
    Temat: niepełnosprawny ruchowo - pytanie
    Od: "luka" <u...@C...pl>

    witam.
    orientujecie sie, czy osoba niewidoma/niedowidzaca to tez niepelnosprawny
    ruchowo (czy jest to tożsame z terminem osoby z dysfunkcja narzadu ruchu;
    oko juz wtedy tym narzadem nie jest)? gdzie moge znalezc, co na ten temat ma
    do powiedzenia szanowny ustawodawca (jak znam życie, coś innego, niz ja ;))?
    pzdr

  • 2. Data: 2005-02-14 06:16:37
    Temat: Re: niepełnosprawny ruchowo - pytanie
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luka" <u...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > do powiedzenia szanowny ustawodawca (jak znam życie, coś innego, niz ja

    Nie.
    Zajrzyj na pl.soc.inwalidzi