  • Data: 2010-12-16 11:55:22
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:iectl7$hr7$1@news.onet.pl...

    > A teraz najważniejsze jest zrozumienie, iż opłata za parkowanie to rodzaj
    > podatku a więc nie należy oczekiwać w tym przypadku ekwiwalentu w postaci
    > odśnieżonego miejsca do parkowania. :(

    Czyli coś w rodzaju - płacę podatki na oświatę, ale nauczyciel może nauczać
    bzdur ICMTZ?
    Albo płacę podatki na policję, ale gliniarz może olać mój problem, płacę
    składki ZUS, ale limity się skończyły i lecz się pan sam i tak dalej i tak
    dalej? ;-)
    Jakiś radny czy inny p/osieł określił, że nie jest to opłata za parkowanie
    ale za wjazd do miasta. Wyśmiano go oczywiście.
    A tak ogólnie - szkoda słów. Jestem jak najbardziej zwolennikiem płatnego
    parkowania, bo to rozwiązuje problem miejsc w centrach miast, ale nie
    powiem - wqrwia mnie polityka miasta, która nie poczuwa się do obowiązku
    jakiejś rekompenstaty w postaci odśnieżonych miejsc, a jeśli nie dają rady
    odśnieżać, to chociaż do zwolnienia z opłat. Tyle, ze to już temat raczej
    na pręga.

    K.