  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Date: 16 Dec 2010 12:17:26 +0100

    Krzysztof napisa?(a):

    > Dlaczego uważasz, że nie ma relacji i co ma z tym wspólnego zależność ode
    > mnie czy jej brak?

    Relacji prawnej, mam na mysli np istnienie przepisu, ktory mowi, ze za
    nieodsniezone miejsce oplaty pobrac nie wolno etc. Takiego przepisu nie
    ma (chyba, ze Ty wskazesz?) Z czego juz jasno wynika, ze obie te sprawy
    sa od siebie niezalezne. Czyli jak sobie wyjmiesz wlasna lopatke z
    bagaznika, ktora nastepnie odkopiesz takie miejsce parkingowe a
    nastepnie zaparkujesz tam swoj pojazd to oplate za parkowanie i tak
    musisz oplacic.

    > Czy ja piszę po chińsku? A może pytałem, czy wolno mi postawić samochód w
    > taki sposób, że wystaje mi na część pasa ruchu?

    Tu masz racje - na kursie prawa jazdy tego powinni uczyc a nie w
    usenecie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/