  • Data: 2010-12-16 10:46:20
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał

    > Formalnie powinienes dostac mandat od policji za stwarzanie owego
    > zagrozenia.
    > Czy jak dziecko sie wywroci i bedzie lezalo na miejscu parkingowym to tez
    > na nim zaparkujesz, bo byl znak parking??

    A jakąś sensowniejszą odpowiedzią dysponujesz? Zwłaszcza bez idiotycznych
    analogii, bo nie wiem, co ma leżące dziecko do zaniedbanych obowiązków
    miasta. Jeśli nie dysponujesz, to proponuję nie zabierać głosu. Tym
    bardziej, że nie to było kwestią dyskusji.

    > Skoro nie ma warunkow to nie powinienes parkowac !!!

    Zatem słucham mądrej rady - co w takiej sytuacji powinienem zrobić?
    Zważywszy na to, że nie piszę o jakimś jednym wybranym miejscu postojowym,
    lecz o całokształcie sytuacji, gdy miasto nie jest odśnieżane w sposób
    prawidłowy. Pewnie wg Twojego toku myślenia, jeśli poruszanie się
    samochodem po nieodśnieżonych ulicach stwarza zagrożenie dla ruchu, to
    policja też powinna wlepiać mandaty tym, którzy jadą do pracy :>

    > A przepisy nie wylaczaja oplat w strefie platnego parkowania w takich
    > sytuacjach.

    Wiesz to tak po prostu z głowy czy jesteś w stanie rzucić jakimś źródłem?

    K.