  • Data: 2010-12-16 10:25:21
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iecov3$kdc$1@news.onet.pl...
    > Nie docierało do niego, że pół "tyłka" wystawało mi na ulicę (innym autom
    > też), co stwarza zagrożenie dla ruchu,

    Formalnie powinienes dostac mandat od policji za stwarzanie owego
    zagrozenia.
    Czy jak dziecko sie wywroci i bedzie lezalo na miejscu parkingowym to tez na
    nim zaparkujesz, bo byl znak parking??
    Skoro nie ma warunkow to nie powinienes parkowac !!!

    A przepisy nie wylaczaja oplat w strefie platnego parkowania w takich
    sytuacjach.

    /JR