  • 1. Data: 2005-10-10 16:14:41
    Temat: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    Od: "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to>

    Od kwietnia tego roku walcze z firma, ktora swiadczy dostep do Internetu w
    technologii ADSL. Firma nazywa sie Multimedia. Umowe mam podpisana na rok na
    przepustowosc do 512/128kb/s.

    Problem polega na tym, ze pingi do wszelkich mozliwych serwerow siegaja
    momentami wartosci 2sek. (dwoch sekund, czyli 2000ms!!!) a srednio wynosza
    250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety
    danych (ok. 6-15% strat).

    Problemy te wystepuja stale. Pisalem trzykrotnie do nich reklamacje - kazda
    nieuznana.

    Chce zerwac z nimi umowe, ale jezeli zrobie to z wlasnej winy, to nalaze sie
    na niemale koszty zwiazane z zerwaniem umowy wlasnie (ok. 1300zl). Co mam
    robic, zeby zerwac z nimi umowe z ich winy??? Czy sa jakies regulacje dot.
    swiadczonych uslug dostepu do Internetu (w ich umowe mam napisane, ze
    Operator zobowiazuje sie do swiadczenia uslug zgodnych z cennikiem i to
    wszystko)???

    Prosze pomozcie,
    Michal

  • 2. Data: 2005-10-14 00:07:53
    Temat: Re: nienalezycie dzialajacy dostep do Internetu
    Od: gina <l...@f...com>

    mihauu wrote:
> [...]
    > swiadczonych uslug dostepu do Internetu (w ich umowe mam napisane, ze
    > Operator zobowiazuje sie do swiadczenia uslug zgodnych z cennikiem i to

    Wyglada na to ze to ISP pierwszy zerwal umowe. No, chyba ze umowa
    dotyczyla dziurawego dostepu do internetu. Jezeli umowa dotyczyla
    nieprzerwanego i pelnego technicznie serwisu dla danej przepustowosci,
    to napisz do nich note ze przyjmujesz ich zerwanie umowy. Koniec sprawy.
    A jak sie im nie podoba, to ladnie rozreklamuj ich uslugi w sieci
    wszystkim na przestroge.

  • 3. Data: 2005-10-14 08:24:33
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    Mam nadzieje ze wykluczylas wine wlasnego komputera? Bo czesto winny jest
    sam uzytkownik, majacy zasmiecony komputer. Sam jestem ISP i wiem to z
    praktyki. Po odwirusowaniu albo, co lepsze, postawieniu systemu od nowa
    problem cudownie znika :-)

  • 4. Data: 2005-10-14 08:42:52
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > 250ms (np. do wp.pl czy onet.pl). Dodatkowo notorycznie gubione sa pakiety

    Ja jako taki jeden "malenki" ISP tez mialem w sieci takiego upierdliwca,
    ktory zawsze krzyczal przez telefon, jak strony otwierały mu się "za
    wolno". Na poczatku to zlewalem ... ale jak mu jakis domorosły
    informatyk od niego z pracy pokazal co to jest ping, to k**** nerwicy
    mozna bylo dostac, bo gosc wciaz sypal tekstami "ping wyswietla, ze jest
    awaria".

  • 5. Data: 2005-10-14 10:54:11
    Od: "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sam uzytkownik, majacy zasmiecony komputer. Sam jestem ISP i wiem to z
    > praktyki. Po odwirusowaniu albo, co lepsze, postawieniu systemu od nowa

    Tak, wykluczyłem - jestem informatykiem.

  • 6. Data: 2005-10-14 13:53:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 14 Oct 2005 12:54:11 +0200,
    mihauu <m...@1...pl.wytnij.to> screamed:

    No i jaki to ma związek? (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 15:53:22 user up 10764 days, 3:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Men want the same things from a relationship as women... only MORE SEX!

  • 7. Data: 2005-10-14 13:58:57
    Od: "Mirek K." <s...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > informatyk od niego z pracy pokazal co to jest ping, to k**** nerwicy
    > mozna bylo dostac, bo gosc wciaz sypal tekstami "ping wyswietla, ze jest

    heh ja tez jestem malutkim ISP na 8 userow i mam jednegu upierdliwaca ktory
    ciagle siedzi na numion.com czy innych i bada jaki ma transfer jak mu
    spadnie to zaraz dzwoni i straszy. To ja mu mowie aby sobie dokladnie umowe
    poczytal ale on dalej. W koncu sie wkurzylem i rozwiazalem z nim umowe.
    Teraz koles ma Neo i po dwoch tygodniach marudzi ze mu sie limit skonczyl i
    chce do mnie wrocic ale ja juz go nie chce. Ludzie sa dziwi za 40 zl maja
    lacze do 2 Mega a minimum 128 kilo i jeszcze marudza.

    Mirek

  • 8. Data: 2005-10-14 14:15:13
    Od: gina <l...@f...com>

    Mirek K. wrote:

> [...]
    > Teraz koles ma Neo i po dwoch tygodniach marudzi ze mu sie limit skonczyl i
    > chce do mnie wrocic ale ja juz go nie chce.

    mozesz nie chciec, odmowic nie masz prawa. Skoro nie chcesz klientow, to
    moze pora na inne zajecie?