    From: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalne przetwarzanie danych osobowych
    Date: Sun, 18 May 2014 00:14:01 +0200

    W dniu 2014-05-15 17:52, W pisze:
    > czyżby chodziło o kilka radosnych kwiatków pokroju:
    > ocenyfirm.com
    > polishbusiness.info
    > regon.info
    > ?
    >
    > Ten ostatni jest szczególnie radosny: http://regon.info/regulamin/:
    > "§ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    >
    > 1. Administrator portalu Regon.info zastrzega, że na jawność rejestrów
    > przedsiębiorców składa się jawność formalna oznaczająca, że każdy ma prawo
    > do dostępu do danych zawartych w rejestrach i do przeglądania akt
> [...]

    ekhm, chodzi(ło) m.in. o te własnie portale. ktos sobie wymyslil ze
    jawnosc jest rownoznaczna z prawem do gromadzenia i przetwarzania.
    jeszcze inny powolal sie na ustawe o rejestrze przedsiebiorcow cos w
    rodzaju "tworzy sie rejestr... itd" nie zwazajac na fakt, ze do
    tworzenia takiego rejestru jest uprawniony konkretny organ a nie firma
    krzak.

    stawiam piwo temu kto znajdzie zrodlo ocenyfirm.com tzn. kto konkretnie
    stoi za tym po(d)miotem ? ktos sie zakamuflowal za reverse proxy i

    dodam ze w sieci powstalo mnostwo klonow (pod roznymi domenami) jednej i
    tej samej firmy (lub kilku), ktora gromadzi dane chyba wszystkich
    przedsiebiorcow, wszystko indeksowane przez google.
    zastanawia mnie po co to ? dla pagerank-u ?