    From: WitCha <c...@d...vito>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niekorzystny najem... pytanie
    Date: Thu, 24 Jan 2008 17:05:12 +0100

    jaQbek [z pracy] wrote:

    > O! A ile zazwyczaj taki prawnik bierze za samo "ruszenie tyłka" a ile za
    > zebranie informacji i wystosowanie pisma. Jakiego rzędu to są pieniądze?

    Ciężko mi powiedzieć na ile będą to informacje miarodajne, bo prawnik, o
    ktorym mowa w moim przypadku zajmował się kilkoma transakcjami, w
    których brałem udział i wystosowywanie tego typu pism to była praca na
    zasadzie małego dodatku (wisienka na ciastecznku). Nie wiem więc, czy
    nie liczył jakoś ulgowo. Było to około 300 złotych (kilka lat temu,
    Wrocław, w Wawie pewnie z 3 razy tyle). Materiałów nie zbierał,
    wszystkie papiery dostarczyłem ja (to ja byłem detektyw :-). Wystarczyło
    zebranie całej układanki do kupy i napisanie pisma, po którym nikt już
    żadnych roszczeń do mnie nie zgłaszał ;-)

    Nie wiem jak to jest teraz, bo przecież rynek nieruchomosci się tak w
    zeszłym roku rozszalał, że tacy prawnicy pewnie kokosy zbijają na samym
    czytaniu umów i mówieniu: "o przecinka tu brakuje - 1000zł" ;-).

    Lepiej rozejrzeć się wśród znajomych (ja tak swojego znalazłem), na
    pewno ktoś kogoś zna i dowiedzieć się o obecne ceny.

    --

    Pozdrowienia