eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić? › Re: niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?
  • Data: 2013-09-22 09:10:27
    Temat: Re: niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > I tak latasz, chyba że masz baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo zabytkowy
    > telefon.

    Mam jakąs nokie. Pewnie ma wbudowany dyktafon ale w życiu tego nie używałem
    Nie nagrywam ani oficjalnie ani potajemnie rozmów ze znajomymi, urzednikami
    czy policjantami.
    Jak z jakąs instytucja podpisuje umowe i potrzebne ksero dowodu to
    udosteponiam dowód do skserowania.
    Korzystam z karty płatniczej zarówno w realnym swiecie jak i w internecie.
    Nie boję się dac do ręki karty kasjerce w sklepie czy barmanowi w barze. Z
    reguły wyrażam zgode na przetwarzanie danych osobowych do celów
    marketingowych itp.
    Na domofonie mam wypisane swoje imie i nazwisko
    Itd
    I pomimo powyższego żyję sobie spokojnie, nikt nie podpisał ze mna
    niekorzystnej dla mnie umowy, żaden smartfon nie połączył sie bez mojej
    wiedzy nie pobrał danych z internetu za 600zł, żaden ochroniarz w sklepie
    nie próbował dac mi po ryju, itp
    Co do umów to oczywiście te które zwyczajowo zawiera się w formie
    pisemnej(dostawcy netu, operatorzy telekomunikacyjni itp) to zawieram ale
    wole mimo wszystko poprzez net czy telefonicznie(zmiana abonamentu)
    Wybudowałem dom, od podstaw wyremontowałem drugi, wyremontowałem dwa
    mieszkania, w związku z tym pracowało dla mnie conajmniej kilkunastu
    wykonawców. Z nikim nie mnusiałem podpisywac szczegółowych umów itp. I jakoś
    nikt mnie nie oszukał, nikogo nie musiałem sadownie zmuszac do czegokolwiek.
    Albo mam szczęście albo po prostu normalne podejście do drugiego człowieka
    niewazne czy to facet wyjmujący puszki z mojego śmietnika, czy pracownik
    infolini czy urzednik lub policjant.
    Trochę zdrowego rozsądku i można w tym pieknym kraju życ normalnie.
    --
    Szczęście :-)