  • From: "castrol" <j...@w...cruso.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciany lokator w mieszkaniu własnościowym
    Date: Thu, 17 Mar 2005 13:28:58 +0100

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:42386e9f$0$1443

    > 1. tylko ja je moge zameldować

    hehehe, jesli wynajmujacy ma umowe to moze sam siebie zameldowac i to bez
    Twojej wiedzy czy zgody :)
    TYlko na podstawie umowy najmu

    > 2. w przypadku zameldowania zmienia się czynsz

    zgadza sie

    > 3. z nim podpisałem Umowę i jak się skończy to mam na niego artykuł, żeby
    > się wyprowadził a na tamtą osobę nie!

    Jaki artykul?? IMO z jego wyprowadzka tez moga byc problemy, bo jakis debil
    wymyslil takie prawo w Polsce

    > Poza tym jest to moje mieszkanie i mam taki kaprys, że nie pozwalam. Jak
    > mu się nie podoba, to niech znajdzie inne!

    To po co je wynajmujesz?? Ktos je wynajmuje, placi ci za to ciezkie
    pieniadze wiec on tez moze miec kaprys i w mieszkaniu chwilowo moze ktos u
    niego przebywac, ma do tego prawo.
    W koncu na czas wynajmu jest to "jego"

    > W ten sposób myśląc nawet nie wiesz kto mieszka w Twojej własności a co za
    > tym idzie jakie mogą być tego konsekwencje!

    Twoja wlasnosc owszem, ale jesli decydujesz sie na wynajem to juz co innego.
    Najemca nie ma nawet obowiazku wpuszczac cie do Twojego mieszkania :)

    Jesli tak Cie boli ze ktos mieszka w Twoim mieszkaniu to nie wynajmuj go i
    tyle, bo tego typu inwigilacja to najgorsze co moze byc u wlasciciela
    wynajmujacego mieszkanie

    Pozdrawiam
    Jacek