    From: sawic <s...@w...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciany lokator w mieszkaniu własnościowym
    Date: Mon, 14 Mar 2005 16:04:15 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@212.33.93.157

    Scottos napisał(a):
    > Witam,
    > Mam prośbę o poradę w następującej kwestii:
    > Wynajmuję mieszkanie jednemu człowiekowi. Teraz dowiedziałem się, że mieszka
    > z nim jeszcze jedna osoba. Ten co wynajmuje ma tam meldunek i nie zamierzam
    > nic z tym robić, ale ta druga osoba przebywa tam bez meldunku i bez mojej
    > zgody.
    > Pytanie: co mam zrobić aby się tej osoby (drugiej) pozbyć?
    > Nie ma meldunku, nie ma zgody mojej, itd, itp. Czy wzywać policję? Co
    > policja może zrobić? Jakie jeszcze inne środki mogę podjąć?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

    a to nie jest czasem tak, ze skoro wynajmujesz mieszkanie komus i masz z
    nim podpisana umowe, to ta dodatkowa osoba nie mieszka u ciebie tylko
    wlasnie u niego ?

    to tak jakbys wynajal komus mieszkanie na caly miesiac i se pewnego razu
    przyszedl i rozstawil pranie na srodku mieszkania, bo one przecierz jest
    twoje i masz gdzies ze ktos je od ciebie wynajmuje.

    znaczy sie zalezy jak sie z tym osobnikiem dogadales wczesniej, ale jak
    ja wynajmowalem cale mieszkanie to wlasciciel jak chcial przyjsc do tego
    mieszkania to sie musial ze mna telefonicznie umowic, bo sam wejsc nie
    mial prawa. i tyle.
    uwazam ze to dobry uklad, do czasu do kiedy oczywiscie lokator nie
    sprawia problemow typu policja, skargi sasiadow itp.

    pozdrawiam