    From: "..:: sjf ::.." <s...@u...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane reklamy drogą elektroniczną
    Date: Thu, 25 Nov 2004 12:58:16 +0100

    pewnego dnia niejaki(a) Borszczuk wstukal(a) byl(a) co nastepuje...:

    > Przeczytaj regulamin danego komunikatora.

    Akurat w przypadku GG jest pkt. 6 regulaminu "Zabrania się rozsyłania do
    nieznajomych użytkowników wiadomości reklamowych (spamu)."
    Z drugiej strony nawet gdyby w regulaminie (np. innego komunikatora) był
    pkt. mówiący, że operator sieci/komunikatora rozsyła reklamy, nie
    zmienia to faktu, że wiadomości reklamowe otrzymuję akurat _nie od
    operatora_.

    --
    "Linux is like Wigwam. No gates, no windows... Apache inside ;-)"