    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (nie)uzasadnione podejrzenie...
    Date: Tue, 28 Jul 2009 11:56:03 +0200

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jezeli wszystko opiszesz w uzasadnieniu nic nie skonfabulujesz, to za co
    > masz odpowiadac?
    > Jesli np. mnapiszesz, ze sasiad pewnei zrobil skok na bank, bo tuz po
    > napadzie kupil sobi enowy samochod i pojechal na zagraniczne wczasy - i
    > faktycznie kupil samochod i pojechal na wczasy to bedzie ok (co najwyzej
    > uznaja Cie za upierdliwego wariata).
    > Ale jesli napiszesz, ze widziales go w nocy, gdy byl napad jak wracal w
    > kominiarce na glowie i z worami na plecach - a w rzeczywistosci nie wracal,
> [...]
    Mimo wszystko bym uważał i zalecał ostrożność w doborze słów. Można
    odpowiadać za zgłoszenie popełnienia przestępstwa. Raczej trzeba pisać o
    posiadanych podejrzeniach co do możliwości popełnienia .

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl