  • Data: 2004-12-06 22:22:37
    Temat: Re: nie odebrany polecony z potwierdzeniem odbioru...
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 Dec 2004 21:27:03 +0100, Tomek <k...@v...pl> napisał:

    > No to ja Ci powiem że nie jest tak jak piszesz. Wiem bo byłem w takiej
    > sytuacji. Nie doręczono nakazu jak to piszesz, nikt nic nie uchylił, nie
    > było zadnej dodatkowej rozprawy. Sprawa się zakończyła i jak to się
    > ładnie nazywa uprawomocniła. W buty można sobie wsadzić takie prawo.

    Jak nakaz był w postępowaniu nakazowym a nie upominawczym to mógł pójść do
    akt ze skutkiem doręczenia.

    > Sąd złamał konstytucje. Nie jestem pieniaczem i dałem sobie spokój.

    Pieniaczem jest ten, kto nadużywa prawa do sądu. Ten kto prawa do sadu nie
    wykorzystuje jest frajerem.

    > Inny przykład z życia. W jakimś mózgojebowym programie telewizyjnym
    > trafiła sie chybaprawdziwa sytuacja. 3 letnie dziecko dostało nakaz
    > zapłaty za wzięty z hurtownialkohol. Sędzia który wydał wyrok nie miał
    > nic do powiedzenia.

    Ktoś się podszył pod dzieciaka. Była faktura z danymi i terminem więc
    podszedł nakaz w postępowaniu nakazowym. Prosta sprawa, wygodne
    postępowanie.

    > Ludzie których to dotknęło nie znali się na prawie i w zasadzie mogli
    > pomyślećże to żart. Zdziwili się jak zapukał do nich komornik.

    Tak to jest jak się traktuje pisma z sądu jako żart.
    Jako przedstawiciele ustawowi dziecka mogli sie odwołać w jego imieniu.
    Wystarczyłonby dostarczyć odpis aktu urodzenia i sąd miałby rebus.

    > Pzyznasz że coś nie zaskoczyło.

    Nie zaskoczyło u rodziców, którzy olali pismo z sądu.

    > Ale takie > sytuacje muszą się trafiać w państwie policyjnym.

    Jesteś pewien że w innych krajach europejskich coś takiego nie istnieje?

    > Czyli państwie w którym doktryną jest
    > znależienie przepisu na człowieka. Dzisiaj w TV podali wyniki sondażu.
    > Pytanie brzmiało. Czy ufasz sądom. 17% ufa 60 nie ufa. Jakby teraz była
    > rewolucja to przezyłby ją co 5 sędzia.

    Jak tu ufać sądom, jak każde potknięcie pismaki rodmuchują jak zamach na
    podstawy bytu niepodległego państwa.

    --
    Falkenstein
    skazania.