  • Data: 2004-04-15 23:22:25
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c5mne54

    > Wystarczajacym dowodem jest protokol.

    Opisze sytuacje, ktora mam nadzieje podwazy Twoja idiotyczna argumentacje

    Sam kiedys stwierdziles ze macie placona prowizje za wystawiony mandat.

    Ja osobiscie bylem swiadkiem takiej oto sytuacji.

    Wszystko dzialo sie na peronie SKM w Gdansku Zaspie, dwoch kontrolerow
    Renomy (Twoi koledzy po fachu ktorzy zapewne mysleli podobnie jak Ty) stali
    przy kiosku i wypisywali mandaty!!
    Na poczatku myslalem ze ktos dal im do lapy dokument i po prostu uciekl a
    oni na podstawie tego wypisywali mandat, ale gdzie tam, jak sie zdziwilem
    gdy podszedlem blizej i sie okazalo ze dane sobie wymyslaja, albo wpisuja
    dane kolegi - ja sam osobiscie moglbym wypisac kilka takich mandatow np na
    swoich kolegow z osiedla, ktorych dane doskonale znam, lacznie z imionami
    rodzicow, data i miejscem urodzenia itp itp

    Nadal twierdzisz ze sam protokol jest wystarczajacym dokumentem??? A jesli
    Twoj kolega po fachu stosuje podobna metode i jest po prostu zwyklym
    oszustem i sobie mandaty wypisuje sam ??

    Pozdrawiam
    Jacek