  • Data: 2004-04-15 23:19:18
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poraz piąty - wystarczającym dowodem jest protokół

    A ja się będę upierał przy tym że nie jest, dowodem jest podpis na tym
    protokole.
    W moim przypadku też był protokół, nawet straż miejska potwierdziła
    tożsamość osoby która podała moje dane, zgadzała się data urodzenia, imię
    ojca, adres. Sytuacja taka miała miejsce dwa razy, za każdym razem to była
    inna firma kontrolująca bilety i żadna z nich nie zaryzykowała skierowania
    sprawy do sądu.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |