  • Data: 2004-04-15 21:04:11
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jezeli ow protokol bedzie poparty zeznaniem zlozonym przed sadem przez
    > kontrolerow, ze to wlasnie Ciebie spisali?

    No to mamy remis 1:1 i teraz potwierdzenie autentyczności podpisu przeważy
    szale na czyjąś stronę. To firma kontrolująca bilety chce osiągnąć korzyści
    majątkowe a więc to oni powinni przedstawić dowody.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |