  • Data: 2002-02-13 22:03:36
    Temat: Re: nie mój wyciąg...
    Od: "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piwoqflove" <p...@n...pl> napisał
    > na jaki artykuł (prawo bankowe, ustawa o ochronie danych osobowych) mogę
    się
    > powołać gdy dostałem wyciąg z konta jakiejś osoby, której nie znam?
    > czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniałą sytuację?

    Ja bym wywalił to do kosza na śmiecie po uprzednim zniszczeniu.
    Jak dobrze pójdzie to zostaniesz przez bank oskarżony o diabli wiedzą co.
    Bo gdy sobie przypomnę fakt oddania przez klienta banku pięniędzy nie
    należących do niego i braku jakiegokolwiek podziękowania to aż ...
    A jeśli koniecznie chcesz, to fakt zgłoś do GIODO ale nie do banku
    bezpośrednio. Niech zajmą się nimi fachowcy :)
    --
    tytoos <at> faq.net.pl