  • Data: 2002-02-14 07:42:04
    Temat: Re: nie mój wyciąg...
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote
    > Weź ten wyciąg i odnieś do Banku, bo ktoś na niego czeka, a w Banku też
    pracują
    > ludzie, a ludzie nie są nieomylni.

    To nie o ludzi chodzi tylko o procedury.
    A wyciągów nie pakują w koperty ludzie tylko maszyny.
    I zastanawiam się czy wreszcie jeden z banków odzyskał swoje pieniądze,
    które pożyczył mojej byłej znajomej. Do udzielenia kredytu wziął dane bez
    żadnej ich weryfikacji. Co więcej ta znajoma podała moje dane (jako osoby
    kontaktowej) bez mojej zgody i wiedzy. I co ?
    W tym wypadku również winne są procedury a właściwie ludzie, którzy je
    przygotowują. Ich należy brać za ucho a nie maszynę, która się zacięła czy
    smutnego urzędnika, który też pracuje jak automat - zgodnie z procedurą.
    --
    tytoos <at> faq.net.pl