  • Data: 2006-02-07 12:57:53
    Temat: Re: nie ma mnie w testamencie-czy musze byc na rozprawie?
    Od: "..alda.." <a...@n...ijuz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hubert" napisał w wiadomości

    > a moim brakiem obecnosci nie przedluze im na pol roku do kolejnej
    rozprawy-
    > mozliwosc sprzedania tego mieszkania? Siostra mnie zmusza do przyjazdu bo
    > twierdzi ze jak nie przyjade i nie powiem ze nie wnosze zastrzezen do
    > testamentu to rozprawa sie odroczy .... a maja juz kupca na mieszkanie...

    Możesz to zrobić na piśmie. U mnie w rodzinie jedna osoba tak zrobiła
    [mieszka na stałe 2tys km stąd]. Nie mam kontaktu z tą częścią rodziny więc
    nie znam szczegółów, ale skoro siostrze tak zależy to albo Ty, albo ona
    dowiedzcie się w sądzie jaki dokładnie papier musisz przysłać i dokąd i co w
    nim ma być napisane.
    pozdrawiam
    a.