    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (nie?)formalne przedluzenie umowy zlecenia.
    Date: Sat, 10 Jan 2004 20:37:14 +0100

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:400022FD.2090204@swps.edu.pl...
    > Witam
    > Jest taki problem:
    >
    > Byla zawarta umowa-zlecenie na pewien okres czasu (do grudnia 2003)
    > przez ktory byla tworzona pewna aplikacja.
    > Miesiac przed koncem jej obowiazywania zostalo wystosowane pismo do
    > zarzadu z prozba o przedluzenie okresu
    > wykonywania ostatniego modulu w.w. aplikacji o jeden miesiac (czyli do
    > konca stycznia 2004).
    > Jednakze to pismo nie bylo aneksem do umowy tylko prozba ktora zostala
    > podpisana przez wiceprezesa tej firmy ('wyrazam zgode', pieczec,
> [...]

    Witam,
    Termin umowy zlecenia (aneksowanej) już upłynął, czyli obecnie nie ma żadnej
    umowy między stronami, chyba że w umowie zleceniu były wpisane jakieś
    warunki dodatkowe, np. (że w razie niezakończenia prac w terminie, umowa
    automatycznie zostaje przedłużona o taki lub inny okres).
    Pismo (prośba), na którym były wiceprezes wyraził zgodę na przedłużenie
    umowy zlecenia, jest prawdopodobnie pismem wewnętrznym firmy (napisanym
    przez jakiegoś kierownika do wiceprezesa). Dla zleceniobiorcy ten "papierek"
    nie jest podstawą do kontynuowania pracy ani do otrzymania wynagrodzenia..
    Zgoda byłego wiceprezesa może być tylko podstawą do zawarcia (przedłużenia)
    umowy zlecenia przez nowy zarząd.
    Uważam, że należy poinformować zarząd o zaistniałej sytuacji, a wcześniej
    przeczytać dokładnie umowę zlecenie z aneksami.

    wa