  • Data: 2004-01-10 20:09:25
    Temat: Re: (nie?)formalne przedluzenie umowy zlecenia.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <b...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:40004791.2080602@swps.edu.pl...

    > Czyli co radzisz? Stosowac sie do 'papierka' i pracowac do konca
    > stycznia? Tu bardzo krytyczny jest wlasnie ow dostep do stanowiska/osob
    > ktore moga przyjac wynik owej pracy, a ktory jest blokowany.

    Ja bym pracował dalej. Natomiast tej wzmianki o tym czymś krytycznym nie
    zrozumiałem, więc trudno miś odnieść. Jak mam rozumieć stwierdzenie, że
    możesz nie mieć dostępu do stanowiska / osób mogących przyjąć wynik tej
    pracy? Co to znaczy jest blokowany? Jeśli zleceniobiorca nie współdziała z
    Tobą, to pismo do niego z prośbą o usunięcie przeszkody i tyle. Ma taki
    obowiązek.