    From: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Date: Wed, 11 Oct 2006 12:42:02 +0000 (UTC)

    Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

    > ja sobie poradziłem z podobnym pajacem wysyłając mu z bramki sms
    > kilkadziesiąt sms-ów o treści: "dziękuję bardzo za sms ale już
    wystarczy".
    > Bramka da się tak ustawić, że wysyła o kreślonej porze, np co 20 minut
    całą
    > dobę na okrągło.
    > Pomogło dopiero po drugiej serii ale już dobre pół roku, jak mam spokój

    tez o tym myslalam, ale co, gdy taka popierdółka na taki sam pomysł wpadnie?
    A tchórzliwa menda, bo telefonów nie odbiera. Chciałam konfrontacji i umówić
    sie w dzień z moim chlopakiem w kawiarni, i niech ta zaraza też przylezie,
    to się wymiguje i pisze, ze moj facet mu bedzie przeszkadzal.
    Nie wiem, jak gadac z wariatami i nie chce wiedzieć - niech to zrobi policja.
    O radykalnym rozwiązaniu (znaleźć kogoś w Erze by mi się udało), namierzyć
    frustrata i poprzestawiać mu kręgi nawet nie myślę, bo rusze g* a odpowiem
    za człowieka.

    hania