    From: <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nękanie przez sąsiada
    Date: Wed, 24 Jun 2009 16:50:56 +0200

    Użytkownik "Marcin D" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h1sje8$3n3$1@inews.gazeta.pl...

    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,29,96979819,,Prosba_o
    _rade_baaaardzo_dlugie_so
    > od

    nie jest to porada czysto prawnicza ,ale może być bardzo skuteczna.

    Niech ta Pani napisze skargę o jednakowej treści.Skarga na beszczynność
    policij . W skardze niech opisze swoje
    kłopoty i niech wyraźnie napisze ,że była świadkiem w innej sprawie
    przeciwko temu "studentowi". Skargę niech wyśle do :
    1 MSWiA
    2 KGP
    3 do Pana posła Marka Biernackiego przewodniczącego sejmowej Komisji
    Administracji i Spraw Wewnętrznych

    i jeden egzemplarz np do TVN 24 i ewentualnie jakiejś gazet.

    W skardze niech wyraźnie umieści rozdzielnik gdzie to wysłała.
    Jeżeli skarga zostanie wysłana tam, gdzie wskazałem jest duża szansa na
    zdopingowanie policji do działania .Policja ma środki techniczne
    by takiego łobuza złapać na goroącym uczynku jestem tego w 100% pewny .

    W skardze tej powinne się zaleźć tego typu zwroty i określenia : " proszę i
    błagam o pomoc" ,
    "nerwy moje i męża już są na wyczerpaniu ","mogę posunąć się do desperackich
    czynów", "dlaczego policja nie reaguje"
    " już rozumię tych ludzi z Włodowy dlaczego zlinczowali ","Tam też policja
    nie interweniowała"

    jhr