  • 1. Data: 2005-06-11 17:03:52
    Temat: negocjacje nad regulaminem wynagradzania ?
    Od: l...@v...pl

    Jak Wam się wydaje, czy możliwe jest zerwanie negocjacji nad regulaminem
    wynagradzania, w sytuacji kiedy pracodawca zarzuca organizacji związkowej, że ta
    nie ma prawa do występowania z inicjatywą zmian w regulaminie, pomimo iż odbyły
    się dwa spotkania w sprawie, na pierwszym protokolarnie zapisano, iż na kolejnym
    strony rozmawiać będą nt. zmian w regulaminie, co więcej przedstawiciel
    pracodawcy jasno wyraził iż oczekuje stosownego projektu regulaminu
    premiowania, czy Waszym zdaniem istnieje coś na wzór dorozumianej inicjatywy po
    stronie pracodawcy, a może jest jakaś mniej skomplikowana konstrukcja prawna,
    która jak to jest z prostymi rzeczami przychodzi do głowy jako ostatnia.

  • 2. Data: 2005-06-12 18:41:59
    Temat: Re: negocjacje nad regulaminem wynagradzania ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > która jak to jest z prostymi rzeczami przychodzi do głowy jako ostatnia.

    Negocjacje to coś co zawsze można zerwać i nie trzeba mieć ku temu
    żadnych poważnych powodów. Oczywiste że związek może występować do
    pracodawcy z dowolnymi inicjatywami, z tym że nie musi to do niczego
    doprowadzić.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-06-15 18:17:08
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Negocjacje to coś co zawsze można zerwać i nie trzeba mieć ku temu żadnych
    > poważnych powodów. Oczywiste że związek może występować do pracodawcy z
    > dowolnymi inicjatywami, z tym że nie musi to do niczego doprowadzić.

    Nalezy jednak zauwazyc i zwazyc, czy to sie oplaca...
    Moze wstapienie w spor zbiorowy mialoby jakis sens ...
    protokol rozbieznosci a nastepnie mediator ...
    nie wiem ... jade na wakacje i nie bede netowal przez 2 tygodnie.
    Negocjacie zawsze mozna zerwac - uwazam, ze w ostatecznisci.
    pozdr Maver.