  • 1. Data: 2005-06-11 14:56:55
    Temat: klauzula wykonalnosci.
    Od: "..::TOMi::.." <o...@o...pl>

    Witam!
    otrzymalem odpis wyroku sadowgo, chcialbym go teraz opatrzec klauzula
    wykonalnosci.
    czy wystarczy, ze przesle do sadu wniosek o klauzule wykonalnosci, czy tez
    musze odeslac moj odpis wyroku wraz z wnioskiem o klauzule, aby sad mogl
    przybic pieczatke na odpisie? czy klauzule jest jednoznaczna z tytulem
    egzekucyjnym? czy musze o tytul wnosic jakis inny wniosek?

    jakie znaczki mam nakleic na wniosku i za ile?
    ile sie czeka na taka klauzule?
    klauzula jest mi potrzebna do sprzedazy dlugu, wczesniej zlozylem wniosek o
    nparwienie szkody i sad nakazal pozwanemu naprawic szkode wobec mnie, ale
    abym mogl oddac dlug do firmy windykacyjnej zycza sobie klauzuli
    wykonalnosci.

    czy taki tekst jest poprawny:

    data 2005r.

    Sąd rejonowy

    Sygn akt

    Powód:

    Pozwany:

    WNIOSEK POWODA

    Niniejszym w imieniu własnym wnoszę o :

    1. nadanie wyrokowi sygn. Akt II 5899 klauzuli
    wykonalności.

    2. doręczenie odpisu wyroku wraz z klauzulą
    wykonalności powodowi/

    co z punktem 2 jezeli odpis sad mi juz przyslal, czy zalaczam do do wniosku
    o klauzule?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-11 18:58:51
    Temat: Re: klauzula wykonalnosci.
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Wysyłasz do Sądu wniosek o nadanie klauzuli. Na wniosku nalkejasz znaki
    opłaty sądowej za 6 zł i dołączasz otrzymany wyrok.
    Sąd po rozpatrzeniu wniosku przystawi na tym wyroku stosowna pieczęć.

    Pozdrawiam
    Michał