  • 11. Data: 2005-04-24 07:57:52
    Temat: Re: nazwisko Otto von Faleknsteina
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Pawcio najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

    .
    > Otto >>> von Falkenstein.

    > E tam ten wydział jest tak nieruchawy że jeżeli sam do nich nie pójde
    > to nic nie zrobią;)

    eee, tam, znacznie gorszy jest DcLXVI wydział Sądu Ostatecznego. Musisz
    sie tam udać osobiscie, ale jak tam wejdziesz to juz cie nie wypuszczą.

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2005-04-24 08:03:02
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi o tegosam-wiesz-kogo tylko o tamtego sam-wiesz-kogo, ale nie
    > tego sam-wiesz-kogo o którym myslisz, że o niego chodzi tylko o tego
    > drugiego sam-wiesz-kogo

    No tak, sam nie wiem juz o co samemu mi chodzi w związku z niewidzą
    na temat wiesz kogo o kim ty mówisz..;)

    %? ;)

  • 13. Data: 2005-04-24 08:04:43
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Pawcio najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

    > No tak, sam nie wiem juz o co samemu mi chodzi w związku z niewidzą
    > na temat wiesz kogo o kim ty mówisz..;)

    eeee, sam wiesz o kogo mi chodzi :-P

    --
    Falkenstein

  • 14. Data: 2005-04-24 08:30:04
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > ROTFL!

    Zgadza się. Ale fenomen: trollowanie na pl.soc.prawo!

  • 15. Data: 2005-04-24 08:36:08
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Michał najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    > Zgadza się. Ale fenomen: trollowanie na pl.soc.prawo!
    <

    Pewnie, że fenomen. Ostatnio zdarzało się tylko kilkanaście razy na
    miesiąc. :-P

    --
    Falkenstein

  • 16. Data: 2005-04-24 08:44:45
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Pewnie, że fenomen. Ostatnio zdarzało się tylko kilkanaście razy na
    > miesiąc. :-P

    Heh, mea culpa: nie czytam archiwum ;)

  • 17. Data: 2005-04-24 13:41:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> popełnił 24 kwi 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:xn0e1dnd02x2v8j005@news.gazeta.pl:

    > eeee, sam wiesz o kogo mi chodzi :-P
    A nie możecie wyraźnie i jasno napisać,

    że chcecie na prhn się dostać bez kolejki?
    Jak grzecznie poprosicie - wpuszczą. ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-04-24 16:57:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    arnold wrote:
    > Prosze o podanie nazwiska i miejsca pracy osoby podpisujacej sie Otto
    > von Falkenstein.

    Buzdygan - idź trollować gdzie indziej... Np. na pl.test ;->

    *FUTwarning*

  • 19. Data: 2005-04-25 06:29:19
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 24 Apr 2005 10:03:02 +0200,
    Pawcio <1...@n...spamowcow> screamed:

    > No tak, sam nie wiem juz o co samemu mi chodzi w zwiazku z niewidza
    > na temat wiesz kogo o kim ty mowisz..;)

    Prosciej juz sie tego wyjasnic nie dalo... <;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:28:59 user up 10592 days, 20:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Peace: In international affairs, a period of cheating between two countries.

  • 20. Data: 2005-04-25 14:24:17
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Artur M. Piwko najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    <

    Dało się, ale tak jest zabawniej :-P

    --