  • Data: 2022-12-15 17:12:46
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Dec 2022 11:34:48 +0100, Olin wrote:

    > Ja tego wydarzenia sportowego nie oglądałem, ale wasi są zazwyczaj łysi,
    > spasieni i można ich poznać po bejsbolach za pazuchą.

    Reprezentacja Francji to ciekawe zjawisko

    https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1021797/kole
    jne-oslabienia-reprezentacji-francji

    Pomyslalby kto - europejski kraj.
    A moze trzeba pomyslec - cywilizowany, europejski kraj, bez rasizmu.

    Rasizm tam akurat jest, ale moze nie w pilce noznej.

    https://youtu.be/egeH1MpBWXs?t=364
    Europejski chrzescijanski kraj. A moze rewolucyjny?

    No i slysze, ze zakazano publicznych modłów, czy tez modłów na drodze.
    Rasizm i dyskryminacja, czy odwrotnie?

    A gdyby tak w Polsce zakazac procesji w Boże Ciało?

    A gdyby tak zakazac organizowania miejskich maratonow?

    J.