  • Data: 2022-12-04 02:35:34
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zacznijmy od tego, że u nas murzyn nikogo póki co nie obraża a nazwa
    > ciasta jest starsza niż pierdolenie o tym że mówienie murzyn to rasizm.

    To Ty twierdzisz, że nadal nikogo nie obraża :) Wcześniej Murzyn nie
    obrażał Murzynów, ale najwyraźniej zaczął.

    Ja się bardziej zastanawiam czy nie osiągnie się w pewnym momencie
    jakiejś masy krytycznej, gdzie ta w sumie wymuszona poprawność obróci
    się faktycznie przeciwko takim mniejszością. W zasadzie już się obraca,
    bo takie trumpy i kaczyńskie są tego elementem, ale pewnie może być i
    gorzej.

    --
    Marcin